Ekonomi

IAB Avrupa’dan Sürdürülebilirlik Ortak Taahhüdünün İmzalanması

İSTANBUL (IGFA) – Dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık kolu derneği Interactive Advertising Bureau’nun (IAB) Avrupa bölgesel organizasyonu IAB Europe, 20 ulusal IAB’nin Sürdürülebilirlik Ortak Taahhüdünü imzaladığını duyurdu. Taahhüdü İnteraktif Reklamcılık Derneği adına Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş imzaladı.

Avusturya, Almanya, Danimarka, Fransa, Hollanda, Macaristan, Norveç, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsveç, İtalya, Polonya, Portekiz, Romanya, Sırbistan, Slovenya, Türkiye, Ukrayna ve Yunanistan’ın IAB’leri tarafından imzalanan bu taahhütle, dijital reklamcılık bölümü Sürdürülebilirliğe yönelik düzenleyici politikaların belirlenmesi, bu politikaların departmanların tüm kademelerine yaygınlaştırılması ve standart hale getirilmesi amaçlanmaktadır.

İnternet, dijital reklamcılıkta kullanılan cihazlar ve destekleyici sistemlerden kaynaklanan sera gazı emisyonları, küresel sera gazı emisyonlarının yaklaşık yüzde 4’ünü oluşturuyor. Yakın gelecekte iki katına çıkacağı tahmin edilen bu önlemin önüne geçebilmek için dairenin iklim krizini kabul etmesi ve kararlı adımlar atması gerekiyor. Yapılacak çalışmalar, dijital reklam ekosisteminin genel karbon ayak izini azaltırken, markaların sürdürülebilir reklamları tercih etmesine yol açacaktır.

kadinhanihaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ankara nakliyat
Başa dön tuşu